paling HOT !!

Friday, January 14, 2011

Tragedi "KETAQ LUTUT".....

* Terjadinya kisah ini pd penghulu segala hari,, di pagi yg dingin...ku dibuai ulit mimpi indah dn terdengar jeritan yg sngt2 kuat !! aku sgt tkejut lantas terjaga dr tidur....kmudian aku bngun dan terus menuju ke luar..ruang tamu rumah sewaku... housemate2 aku dlm keadaan ketakutan !! aku terus brtanye....Kenape ni ?? kenape ??.. lalu k.dayah pon bersuara,, " ade org tengah pnjat tembok depan tuh,, nk mengintai dalam rumah kite...." SubhanaAllah,, aku sgt2 tkejut...di saat itu.. housemate2ku,, sedang sibuk bersiap2 untk pergi ke kolej.... masing2 jd kelam kabut, terkejut..tp  mujurlah xde ape2 yg berlaku.....( dah knape tulis ayt mcm novel ni ) hahahaa...OK2 !! back to normal....

 k.dayah pon cite laa rupe org yg pnjat tuh xpakai bju laa,, kulitnye sawo matang,, rmbut pendek ....ktorg semua rse cm geram gile !! rse2nye endon area uma ktowg laa....kalau laa org tuh ade dpn mate ak,, mmg aku xlepas laa !! tumbukan,, tendangan maut laa dye dpt !! geram aku kne rompak arituh x abes ag ni !! so cm nk lepaskan geram kt org lain an..iisssshhhhhh !!! grrrr.....BIADAP punye jantan !!

ktowg semua xtau nk wt ape,, masing2 gile cuak kot ....geram !! semua prasaan laa ade...aku xde clss pagi,, classmate aku semua ade class pg..ak bru je cadang mls nk g clss awal2..so,, ak stay uma sowg laa...tp,, bnda ni lak jd,, cm xbrani lak nk duk sowg2....hmmm...aduuuuhhhh !! xley nk smbung tido..time tuh da kul 8.15 am dah..housemate yg ade clss kul 8.40am..  so,, masing2 da lmbt..ak pon siap2 laa g kolej gk...dgn keadaan terpakse demi kslamatan... da siap2 semua ktowg trun rmai2,, issshhh...pagi2 je dah jd cmni...cm spoil kan mood ak for the whole day......

* wahai Pengintai Tegar,, kau dah boleh behave sikit...dah xde keje lain ke nk ngintai2 ank dara org !! brani lak tuh ko pnjat tembok tuh...jgn aku doa ko jatuh tgolek smpai bawah kang....xsempat ko nk mngucap !! berani gile ko kan !! sanggup ko pnjat tembok tuh, klu ko salah step laa...konpem ko jatuh patah kaki ke,, patah tngan ke...xpon ko trus gone !! haiiissshhhhh.........   

No comments:

Post a Comment

Also read:: Blogger yg bezz~