paling HOT !!

Friday, February 25, 2011

~aku hamba yg hina

Aku Hamba Yg Hina~
Tuhan, berikan aku kesempatan untk bertaubat krn ku tahu pintu taubat-Mu sentiasa terbuka luas untk hamba2-Mu…….
Ya Allah yg Maha berkuasa, Tiada Tuhan yg layak disembah melainkan-Mu….mengapa kini ku sngt alpa ? mengapa kini ku selalu leka dngn nikmat dunia? Ya Allah Ya tuhanku, Bertapa bnyknya dosa yg telah aku lakukan…..betapa hinanya diri ini di pandangan-Mu……….SubhanaAllah………..hinanya aku…..Ya Allah,, aku menyedari…betapa naifnya diri ini….…kekadang ku sedar, kekadang ku tidak sedar dgn apa yg ku lakukan……………mengapa ini semua terjadi…………? Mengapa aku tersangat alpa? Ku mohon pada-Mu, berikanlah cahay petunjuk ke jln yg diredhai-Mu…………Ya Allah,, aku sngt berdosa pada-Mu……berikan kesempatan untk diri ini, meminta taubat dari-Mu…....ku insan yg biasa, yg tidak punya apa…..kau berikan kesempatan untk diri ini berubah ke arah kebaikan……dan bknnya pada jln kejahatan…….ku ingin ke jalan yg diredhai-Mu…supaya hari2ku akan mnjadi senang dan damai……..kau tunjukkanlahku jalan yg benar…tunjukkan ku jalan yg lurus yg bisa membawaku ke jalan yg diredhai-Mu supaya ku bisa menghuni di Rumah indah SyurgaMu kelak……………………………….Ya Tuhan yg Agung, pada-Mu aku insan yg hina lagi kerdil ini, meminta dan memohan segala kebaiakn daripada-Mu……..Amin Ya Rabbal Alamin

No comments:

Post a Comment

Also read:: Blogger yg bezz~