paling HOT !!

Saturday, May 7, 2011

OOHHH TUHAN,, AKU TAHU AKU HAMBA YG HINA........AMPUNI AKU TUHAN ~

ooohhhh Tuhan,
aku manusia yg hina....
yg sering lalai dn lupe....
sering leka dgn khidupan dunia......

oohhh Tuhan,,
ampuni sgala dosa2ku.....
akanku mula mencorak hidup ini dgn perkara2 yg mulia....
bkn dgn perkara2 yg hina.....yg kau benci......

ohhh tuhan....
berilah aku ruang dn waktu....
untk merubah hidupku dgn indah dijalan redhaMu....
kau berikan aku jalan....
berikan aku petunjuk untk terus harungi hari2 mendatang....
hari2 yg tidak aknku tau apa kesudahannya.....

ohhh Tuhan....
kau mengerti,, dn kau ketahui isi hati ini....
isi hati ini yg penuh tanda tnye....
yg mula menapak dijiwa....
mencari sinar bahagia.......
mencari sinar cahayamu.......

ohhh Tuhan....
tolongi aku.....
tolongi diri aku supaya aku tidak terus leka.....
hanyut dibuai indahNya Dunia.....
aku tau....aku telah bnyk leka dibuai indahNya Dunia....


ohhhh Tuhan.....
kau dengarkan hati kecil ini berbicara....
kau dengarlah rayuanku......
aku tidak mahu terus dibuai tipu daya dunia ini......
Tuhan.........
bantulaaahhhh aku............
aku sgt2 memerlukanmu Tuhan.....
aku tidak mampu jalani hidup2 ini tana ptunjuk jalan dr Mu Tuhan.....
skali lagi ku mohon.....
ampuni aku Tuhan....ampuni aku hamba yg kerdil lagi hina ini....ampuni aku.......

No comments:

Post a Comment

Also read:: Blogger yg bezz~