paling HOT !!

Saturday, March 12, 2011

AKU SYAITAN ?? AKU MMG XBAEK......AKU BKN MALAIKAT...HINANYA DIRI AKU DI MATA KAU.......

WALAUPUN LUKA BEDARAH HATI AKU YG KAU BUAT DULU, AKU X PERNAH DAN  XPERNAH TERLINTAS PON NK GELAR KAU SYAITAN............... HINANYA AKU DIMATA KAU...................................... SEMOGA KAU BAHAGIA DGN JALAN YG KAU PILIH SENDIRI............ JALAN HIDUP YG KAU CORAK SENDIRI.................JIKA KAU SEORANG ISLAM, JIKA KAU ADA IMAN KAU X KAN PILIH JLN UNTK BUNUH DIRI.....AKU RASE KAU TAU, MMG X AKN ADA TMPT ORG YG BUNUH DIRI DLM SYURGA, AKU DAH MALAS SGT NK PK BNDA BODOH NI.................

1 comment:

  1. assalamualaikum...maaf jika tersalah ungkapan terhadap dirimu...mgkn diri ini tidaklah sempurna dan tidak mampu mengawal perasaan yg melanda selama ku tahu kau dah ada lelaki lain...aku tidak layak memandang mu hina kerna aku bukan penciptamu...anggaplah satu keterlanjuran aku...maafkan daku jika selama ini hati kau luka berdarah dan berdarah...aku akui jiwa lelaki dan perempuan sgt berbeza dan sukar untuk difahami antaranya...jika engkau rasa sgt bahagia bersama si dia, pergilah...kerna kini aku tekad utk melepaskanmu setelah 2 tahun 3 bulan...sebenarnya aku tidak mengharap apa2 pun darimu, hanya mahu dirimu memahami...tapi apakan daya, hati lelaki dan perempuan berbeza dan sukar utk difahami dan disatukan...mengambil masa dan bergantung kepada kesetiaan, keikhlasan kasih dan kematangan individu itu sendiri...utk pengetahuanmu, aku bukan ingin membunuh diri...hanya sekadar ingin menguji kesetiaanmu terhadapku...dan sekarang baru ku tahu...maafkan diriku dan segalanya dan doakan pengakhiran yang baik...assalamualaikum

    ReplyDelete

Also read:: Blogger yg bezz~