paling HOT !!

Wednesday, March 16, 2011

susah nk puaskan hati semua pihak ~

inilah sebuah khidupan. realiti sebuah khidupan yg sbenar. so mcm aku, sorg mnusia yg serba kkurangan dn mmpunyai bnyk kelemahan. MAAF sgt2dgn segala kelemahan diri ini. Aku yg memegang title sbg seorg anak, sebagai seorg pelajar, sbg seorg sahabat, sbg seorg adik, sbg seorg kakak dn mcm2 lg laa. bnyk sgt tnggungjwb yg perlu disempurnakan semuanya memerlukan tnggungjwb dlm mengharungi hari2 yg mendatang. wlaupun mcm2 bnda yg org xmengerti ttng isi hati ini, tp hanya Tuhan je tahu betapa sukarnyanya aku sbg seorg hambanya ingin melalui dugaan2 yg menimpa. stu2 dugaan yg menimpa. satu2 bnda yg baru aku blajar untk mnjadi seorg yg lebih tabah dn matang . xsia2 pon dgn ape yg aku lalui selama ini. mngajar erti sbenar sebuah khidupan. aku sgt Bersyukur dgn nikmat yg tlh dikurniaNya krn Dia aku mengenali dunia. Indahnya dunia, Tipunya dunia dn pelbagai ragam didunia.

hmm. korg penah rase x serba salah. tersepit dlm satu keadaan. hmm,, bnda ni semua bkn sesuatu yg dipinta, tp ianya dtg dgn tidak sngaja. naturally comes to us. bnda ni la yg menghantui diri aku skrg ni. huhu :(
ntah laa,, xtau nk wt ape bile situation ni dtg dlm diri. xtau nk explain cmne kt korg...susah laa sbenarnye nk crita exactly isi hati ni...tp Tuhan tau kan ape yg terkandung dlm hati ini........Trima kasih Tuhan..... :)

No comments:

Post a Comment

Also read:: Blogger yg bezz~