paling HOT !!

Friday, March 25, 2011

~pergilah dr hidup ini.........

Pergilah kau jauh dr hidup aku...ak xsnggup lagi menanggung hati yg tlh luka beradrah, dek calaran yg kau semai dulu... hanya aku keseorngn menanggung dn merasa betapa sakitnya dn betapa seksanya permainan yg kau atur dulu. Kau yg dulu telah pergi jauh x kelihatan, kini tiba2 muncul kembali mnyeru cinta dr diri ini.hati ini telah ku serah pd insan lain. Insan yg lebih mhargai diri ini,memberi bahagia....senyumanku mula terukir kembali setelah lama ia pergi,memberi smgt kpdku, membantuku jika aku dlm kesusahan,sgt mlindungiku...dan aku pasti, aku yakin dialah lebih layak menerima cinta dr diriku ini. Jgn pernah salahkan aku mngapa ku pilih jln yg sebgini, krn aku akn mnyintai org yg ikhlas mnyintaiku. Aku sgt mnyintai insan yg benar2 mnyintai aku. Lupakan segala kisah lama yg telah jauh pergi dn pergi dr hati ini....izinkan aku mnyemai kasih brsama insan yg benar ku cinta, dn insan yg benar mnyintai diri ini...fahamilah hati kecil ini supaya aku tidak dibelenggu dgn luka parah dulu. Ku bmohon pd Tuhan smoga tnjukkanlah dirimu jln, jln yg perlu kau lalui di dunia fana ini, tp perlu diingati skali lg, bkn aku yg akn menemani liku2 jln hidupmu.....pergilah jauh dirimu dr hidupku..sgt mngaharap agr kau mngerti hati kecilku ini...cukuplah !! jgn kau m'maksa lg diri ini pulang ke pangkuanmu kerna ku yakin aku telah bertemu cinta yg benar2 sejati, bkn cinta yg penuh berduri.....................mengertilah............

No comments:

Post a Comment

Also read:: Blogger yg bezz~